فروش قالب تزریق پلاستیک بزرگ

قالب تزریق پلاستیک بزرگ

قالب تزریق پلاستیک بزرگ ، یکی از پر استفاده ترین قالب های تولید شده در کارخانه ها می باشند. معمولا از قالب های بزرگ برای قطعه های اتومبیل، دستگاه های مختلف تولید می شوند. گاهی این قطعه ها از پیچیدگی زیادی برخودار می باشند.

فروش قالب تزریق پلاستیک بزرگ

قالب تزریق پلاستیک بزرگ

قالب تزریق پلاستیگ در انواع و سایز های مختلف تولید می شوند. قالب های بزرگ برای تولید قطعه های پلاستیکی ماشین آلات و … استفاده می شود.
به طور معمول کارخانه های بزرگ و با تجربه، اقدام به تولید قطعه های بزرگ و مهندسی شده می کنند.

این قطعه ها تجهیزات و دقت خاصی را می طلبد تا بتوان قطعه را به بهترین شکل ممکن تولید کرد.

اگر قصد سفارش قالب تزریق پلاستیک بزرگ را دارید ابتدا با یک تولید کننده ی معتبر ارتباط برقرار کنید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید چرا که برای قطعه های بزرگ باید هزینه ی بیشتری را بپردازید.

همچنین طراحی و نمونه ی قالب تزریق پلاستیک، به طور پیش ساخته و پیش اماده شده در برخی از کارخانه ها موجود است. برای این قالب ها هزینه ی کمتری می پردازید چرا که قیمت عمده ی طراحی جدید را پرداخت نمی کنید.

برخی از کارخانه ها برای تولیدات جدید خود نیاز به تغیرات جزئی در قالب دارند که گاهی با حکاکی های ساده می توان در ان تغیرات لازم را به وجود آورد و نیازی به طراحی مجدد نیست.

قیمت قالب تزریق پلاستیک بزرگ

قالب تزریق پلاستیک بزرگ

یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده ی قالب تزریق پلاستیک، ابعاد و پیچیدگی قطعه می باشد. قطعه های بزرگ تر مواد و مصالح بیشتری را برای تولید طلب می کند و زمان بیشتری را صرف می کند.

همچنین طراحی برخی از قالب های بزرگ که چند قطعه هستند دشوار تر است و باید تمامی راهگاه ها مورد بررسی قرار بگیرد.
برای سفارش و خرید قالب های بزرگ باید هزینه ی بیشتری را بپردازید چرا که علاوه بر مصرف بیشتر الومینیم و یا فولاد، به دستگاه های خاصی برای تولید قطعه های بزرگ نیاز است.

از قالب تزریق پلاستیک بزرگ چه استفاده هایی می شود؟

برای تولید لوازم خانگی
برای تولید قطعه های داخلی خودرو
برای تولید سپر و قطعات بیرونی خودرو
برای تولید سطل زباله های بزرگ
برای تولید اتصالات حجیم پلی اتیلن شبکه های فاضلاب
برای تولید فایل هایی در سایز بزرگ
برای تولید وان های بزرگ پلاستیکی
و …

جنس قالب های بزرگ با توجه به کاربردی که دارند انتخاب می شود. این نوع قالب ها با توجه به روش مناسب تر طراحی و تولید می شوند و انتخاب بهترین روش توسط مهندسین و متخصصین کارکشته و حرفه ای بررسی می گردد.