فروش قالب تزریق پلاستیک کوچک عمده

قالب تزریق پلاستیک کوچک عمده

قالب تزریق پلاستیک کوچک عمده چیست؟امروزه تولید و فروش قالب های تزریق پلاستیک، در اندازه های کوچک و بزرگ صورت می گیرد که صنعت های مختلف بنابر نیاز به این قالب ها، به صورت عمده و خرده آن ها را خریداری میکنند.

قالب تزریقی دو صفحه ای

قالب تزریق پلاستیک کوچک عمده

قالب های تزریقی دو صفحه ای نوعی از قالب های پلاستیکی هستند، که محفظه ها در یک صفحه جداگانه تولید و به صفحه دیگر میچسبد.

قالب تزریقی سه صفحه ای

این قالب ها به شکل اتوماتیک هستند، و در استفاده از این قالب ها باید از چنبه کش استفاده کرد.

دستگاه تزریق پلاستیک ۱۰۰ گرمی

قطعات پلاستیکی کوچک، مانند درب های سطل، قاشق، چنگال و ظروف های ست یک بار مصرف، از طریق این دستگاها تولید و روانه بازار میشوند تا مورد استفاده عموم قرار گیرند.

دستگاه تزریق پلاستیک ۱۵۰ گرمی

قطعات کوچک پلاستیکی، نظیر درب های بطری در سایز های مختلف، قطعات صنعتی ریز و …توسط این دستگاه تولید و عرضه میشوند.

دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ گرمی

قالب تزریق پلاستیک کوچک عمده

قالب تزریق پلاستیک کوچک عمده

قالب تزریق پلاستیک کوچک عمده باید گیره هایی با قدرت ۱۲۰ الی ۱۵۰ تنی داشته باشند، و از این دستگاه معمولا برای تولید سطل های کوچک، ظروف پلاستیکی ادویه و همچنین گلدان های کوچک پلاستیکی استفاده میشود.

از این دستگاه به منظور تولید برخی از محصولاتی که دیواره نازک دارند نیز استفاده می شود، که باید از سرعت کار بالایی در تولید برخوردار باشند.

قالب های تزریق پلاستیکی کوچک، به دلیل سایز بندی ریز معمولا به صورت عمده به فروش میرسند.

محصولاتی که توسط این قالب ها تولید میشوند، در زندگی روزمره مردم کاربرد بیشتری دارند، مانند قاشق و چنگال های یک بار مصرف، انواع ظرف های کوچک یکبار مصرف، درب های سطل ها و بطری ها در انواع و اقسام متنوع.

تولیدات انبوه این نوع از محصولات گرچه باعث سهولت زندگی بشر شده است، ولی اثرات زیان بار تولیدات پلاستیکی در مقدار انبود بر روی محیط زیست را نمیتوان نادیده گرفت.

استفاده از علم و تکنولوژی در زندگی، نباید به دلیل راحتی در کار ها به زندگی و اکوسیستم ضرر برساند.

گذشته از همه این اثرات، فروش عمده این نوع قالب ها باعث کاهش قیمت کالا، صرفه جویی در زمان و همچنین کاهش هزینه های جانبی خواهد شد.

کارخانه جات تولید کننده داخلی این قالب ها، امروزه در رقابت با تولید کنندگاه خارجی هستند، و سعی بر این دارند، تا بتوانند با تولیدات انبوه خود، بخش قابل توجهی از سطح نیاز جامه، نسبت به این محصولات را پوشش دهند.