پخش کننده قالب های وکیوم فرمینگ

قالب های وکیوم فرمینگ

قالب های وکیوم فرمینگ بهترین و جدیدترین روش برای شکل دادن پلاستیک هستند که می توان انواع آن را از طریق شرکت های پخش کننده خریداری کرد.

بیشتر شماها از قالب های وکیوم فرمینگ چیزی نمی دانید و از کاربردهایی که دارد باخبر نیستید.

وقتی اسم قالب می آید، یعنی اینکه می خواهیم چیزی را با آن شکل بدهیم و این شکل دهی طی چند مرحله انجام می گیرد.

اما همه قالب ها به یک روش عمل نمی کنند، مثلا بعضی از آن ها بصورت سرد و بعضی مثل همین وکیوم فرمینگ باید با حرارت و گرما کار کند.

تقریبا بیشتر ظرف هایی که یکبار مصرف هستند و جنس طلقی دارند این قالب وکیوم فرمینگ ساخته می شوند و اشکالی که به دست می آید مثل ظرف شله زرد، همه اینا با استفاده از این قالب شکل دهی می شود.

اما بیشترین استفاده از قالب های وکیوم فرمینگ را صنایع پلاستیک سازی دارند که برای همین فروش این قالب ها روز به روز در حال افزایش است.

بنابراین مشتریان می توانند از سایت های معتبر به خرید قالب های وکیوم فرمینگ بپردازند و قبل از سفارش از راهنمایی های مشاوران استفاده کنند.

این مرکز پخش کننده قالب های وکیوم فرمینگ است که آن ها را در اندازه های کوچک و بزرگ برای شکل دهی پلاستیک دارد تا مشتریان بتوانند نیاز خود را برطرف سازند.

روش استفاده از قالب های وکیوم فرمینگ

قالب های وکیوم فرمینگ

قالب های وکیوم فرمینگ استفاده آسانی دارند و فقط کار آن ها با حرارت انجام می گیرد.

از این قالب طی دو روش می توان به ساخت محصولات پلاستیکی و صنعتی پرداخت.

۱. گرمادهی: در مرحله ی اول ورقه ای را که می خواهیم آن را شکل بدهیم را باید آنقدر حرارت و گرما داده تا حالت نرم و انعطاف به خود گیرد.

۲. شکل دهی: در مرحله دو عمل شکل دهی انجام می شود، باید آن ورقی که نرم و انعطاف پذیر شد را روی قالب بگذاریم و با استفاده از فشار زیاد و یا به روش مکانیکی به آن ورق شکل دهیم که بعد از این تمامی شکل قالب را به خود می گیرد.

مهم ترین کاربرد قالب های وکیوم فرمینگ

استفاده از این قالب در صنعت خودرو سازی مثل داشبورد ماشین
کاربرد قالب وکیوم فرمینگ در صنایع دیگر مثل کامپیوتر
استفاده از آن در صنعت پلاستیک سازی و تولید قطعه های نازک

فروشگاه اینترنتی قالب های وکیوم فرمینگ

قالب های وکیوم فرمینگ

امروزه وسایلی مانند قالب ها هم می تواند از طریق مراکز اینترنتی به فروش رسد و کار شما مشتریان زودتر راه افتد.

یکی از قالب های پرکاربرد همان قالب وکیوم فرمینگ است که می توانید با قیمت های مناسب در مدل های مختلف انواع آن را از این فروشگاه بصورت اینترنتی سفارش دهید.

قیمت روز انواع قالب های کیوم فرمینگ

قالب های وکیوم فرمینگ با دقت خاصی تولید و هر روزه این قالب ها با اشکال مختلفی به بازار عرضه می شوند که خریداران با توجه به مدل های دلخواه خود می توانند آن را سفارش دهند.

اما مهم ترین چیزی که هنگام خرید مشتری را نگران می کند، قیمت این قالب هاست که با توجه به سختی کار در تولید و جنس های بکار رفته در آن، قیمت ها متفاوت است که حتی می توان مناسب تر از جاهای دیگر انواع قالب وکیوم فرمینگ را از این مرکز تهیه کرد.